Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 27 januari 2009 23:03

Gått riktigt bra idag...haft en jttemysig dag idag...först var jag i stallet sedan har karro o sandra o sanna o becca o m-l o mina tjejeer förståss jttemysigt,,,vi mös hela dagen bara massa dirty talks hehe..sedan var jag på xtravaganza och fått ny skiva o nya papper ska bli spännande ...puh 38 kg har vi satt som målvikt ...jag skall klara det!!!!!!!!sedan åkte vi och alla tjejerna utom becca och kollade på peters innebandy  match ...jttekul och spännande match ...2 mål fick lillpojken in ....han och hans bror var grymt bra ( nu har jag fjäskat i fall han går in här)  snacka om att det går vilt till när dom spelar...vid matchen träffade jag anders som jag inte sett på flera månader...han var sig lik..efter matchen åkte vi till avenyn o fikade...jaaaa jag drack bara en kopp te..jag är så peppad denna gången ..inget ska stoppa  mej denna gång..nu har jag massa ögon på mej..skulle messat jessica idag men tiden bara rann iväg..hoppas att det gått bra idag..

Imorn är det dag tre och alla säger att dag 3 och dag 5 är värst...puh ,,så dålligt jag mådde igår bävar jag för imorn....gode gud ge mig styrka,,,,jag glömde ju min syster och hennes nya gubbe var här idag,,han är en jtteskön  kille ...glad för hennes skull,,,,


Av Louise samuelsson - 27 januari 2009 15:10

igår mådde jag skit nu mår jag mkt bättre fattar nada...är inte hungrig ens...ihaoooo.hoppas jag kan övertala hanna o gå på match ikväll ....massa konstiga tankar i mitt huve just nu...känner mer mer peppad än nånsin ....kanske är det för att jag mår bättre denna gången...karro är galen vart på 5 pluss ett så gissa vad jag får stå ut med...bara snusksnack jobbigt!!!!

Av Louise samuelsson - 27 januari 2009 11:28

sitter med carro o m-l o nageltjejen i köket o guud vad det luktar hehe..känner mej piggare idag än så länge..hästarna får  komma ut lite senare  idag..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards