Alla inlägg under februari 2009

Av Louise samuelsson - 12 februari 2009 10:18

Ny dag seg ..skall storstäda idag..puh orka..känner mej off som katten..men denna gång skall jag inte balla ur..mkt tankar i mitt huvud..puh..skriver  mer sen..

Av Louise samuelsson - 11 februari 2009 22:10

åkte till lager 157 och där fanns inte ngt alls..riktig tråkig affär...sedan skull vi till borås zoo men det var stängt när vi kom fram jttelyckat ja...liza vart hs anders hela dagen dom älskade verkligen liza...hon ville knappt åka hm hon hade inte ens saknat mej..snyft...har lovat dom en valp...så nu skall liza snart kollas hos vetrinären...tror det är dags  börja löpa snart...

bantningen går jttebra fast det är segt...jobbt med vattnet,,,2 liter är max va jg kan få imej....

Av Louise samuelsson - 11 februari 2009 07:23

Puh...17 dagar utan mat..känns bittert...jihaooo..men det funkar bra..bara så tråkigt ..vill hugga tändera i en bic mac mmmuuuummmma ...åå thaimat!!!!!

Skulle åkt tll tyskland idag men så ringer dick på morgonen o säger att man inte får ha dubbdäck i tyskland deppp...där sket dt sig..kanske bara tar en tur till danmark då...snyft...kände verkligen för att åka iväg ju...

Av Louise samuelsson - 10 februari 2009 14:43

vart i stallet hela f-m ...mysigt..både peter o anders o andre o hanna o eve ed...hehe vilken syn..men dom var fantstikt modiga..

Allt känns bra så länge..fast jag vill ha mat...godis är jag inte ugen på alls men mat..

ska gå ut på en promenad nu...går minst en timme varje dag..ska nog prova friskis me snart..

Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 23:27

puh...just nu är det segt..känner mej helt ur balans...jag måstejagmåste...men jag skall inte ge upp..vart hos karro idag o fixat naglarna...huuu va konstigt det kännsmed långa naglar,,,jttekonstigt..men det blev fint..var o solade underbart...hur härligt som helst...provade lyxvarianten idag med ac o citrondoft hehe...

imorn bitti kommer peters bror och skall rida igen...hehe imprest..

jaja ska försöka sova nu...god natt

Av Louise samuelsson - 9 februari 2009 23:07

- var män får sin styrka ifrån - och varför kvinnor av och till känner sig tömda på energi !!


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards