Alla inlägg under mars 2009

Av Louise samuelsson - 31 mars 2009 23:43

ska upp kl 6 imorn puh.....

Borta hela dagen imorn nice...

HÅLL TUMMARNA ATT JENNIFER GÅR VIDARE IMORN......

jag ska säga te jidhe att han ser ut som en p-j.....hahaha

god natt alla goingar.....


Av Louise samuelsson - 31 mars 2009 22:32

Hoppas ni mår  bra jag e överlycklig fått tebaka min bil....jippiiiii .....tack älskade angelica för lånet av din bil.....

ska handla ngt på 5 plus ett imorn te dej...göm det bara så inte din mamma.t...... haha,,

Imorn är det idol dags igen.....håll tummarna.....sedan skall vi träffa några på em kvällen o fika i stan mysigt..

om vi inte e för deppiga så klart..eve tränade innebandy idag i torpa och det hade gått superbra sa hon..var jtte gla...hoppas dom inte slår ihop alla tjejerna nu...från 90 -94..

hanna träningsledig idag...

jag var på buffe med marie-louise idag ,,,,käringa ardin var på riktigt gott humör idag ..kanske har hon fått.......

jag fick ta stallet själv men det gick bra men jag e så trött på att vara trött....jämt trött tröttt faat hatar o vara tröött...gillar bättre mina snusktics än o vara trött..

Av Louise samuelsson - 31 mars 2009 10:28

Idag är det inte någon solig dag alls...tar ner en direkt..men men...idag får jag ta stallet själv för evelina skall till gbg o träna innebandy.,,tack snälla anders om möter na vid centralen...skönt han bor brevid där dom skall träna så hon kan gå direkt dit sen ...är ju lite handikappad utan min bil ....men ikväll kommer min pärla hon är klar ..ska bara ställa in framvagnen på den...skönt...tack underbara fam rambäck som lånat ut sin bil te oss.. :=) tack tack..

Maten pratar vi om en annan gång..

ååå imorn är det idol igen guud vad kul..

Nya hästen kom igår...jttefinhäst..evelina kommer o ha mkt skoj me den..

Kommer sakna roger enormt mkt han har sån personlighet!!!


Av Louise samuelsson - 30 mars 2009 13:35

igår var hela klanen på bio...underbart...underbart dålig film för jag fatta iante så mkt av den av andra orsaker....men men livet går vidare det går upp o det går ner ...2 steg fram ett steg tebaka...

Känns lite sorligt men men nu har jag fattat ett beslut ...vissa sakaer klarar man inte när man är svag som jag är,,,trött på vara svag...jag måste börja tänka mer på mej själv...egentiiiid...va de det??  längtar så till jag skall få börja plugga...Fått mersmak för det här med hus nu när susanne köpt....ska börja husletandet på allvar nu..vet ju inte ens vilket håll ja vill bo...

snart dags o dra på innebandy träning,....hoppas grabbs kommer tidigare så jag får sällskap ju....nu jag jag lite off lollo laga middag....så hej så länge..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards