Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Louise samuelsson - 17 mars 2009 19:56

Jag skulle vilja bara ut o festa....göra ngt kul...

Med nån som e lika galen som jag...typ ingrid högsta...störtskön tanta ...helt galen..det hade jag velat....

Så ingrid när ska vi ut?????

Av Louise samuelsson - 17 mars 2009 11:51

Igår fyllde lilla Flisan år skulle lagt ut 2 fina bilder på henne igår men jag får inte fram mina bilder alls som jag lagrat på datan o på bloggen gick i nte att gå in  på igår kväll...har ju 2 helt underbara bilder på henne ...men fixar nya foto till helgen..

Av Louise samuelsson - 17 mars 2009 10:59

Nån som har ett bra tips på vart min Evelina kan söka sommarjobb!! våran plan sprack med butiken för evelina får ju inte jobba själv eftersom hon är under 18.....

Hanna har ju sitt jobb....

Och jag vill att det inte skall vara med hästar !!

Av Louise samuelsson - 17 mars 2009 10:52

Jippi solen skiner...únderbart..

jaha vad händer isga samma samma men det går bättre än att bara vara hemma..hoppas vi får bilen idag men jag tror inte det..

eve ska iväg till fam fräntorp idag hehe tack för att ni hjälper mej idag..dom skall kolla på läg  vid centralen idag nice...håller mina tummar,.,,,

sedan skall evelina träna innebandy så idag är det hästfritt för henne ialla fall..hanna får bara ta det lugnt hon äter fortfarande pencilin...kanske tar en bio med hanna ikväll kan vara kul,,,,min mat jo det går ok ..men ej tillfredställande ok...ska iväg till xtravaganza idag o träna...jag tränar o träna r men det e lite trist där för jag är ju nästan alltid ensam o tränar...vart e alla medlemmar spelar ju inte nån roll om jag kommer  9 eller 6 ju,,,,funderar på att testa spiro har hört mkt positivt om spiro ..för dit kan tjejerna gå me okså...dom tjatat länge nu att dom vill börja på gym...hmmm man ska hinna allt nu me...jaja nu ska jag iväg o träna jihaooooha det bra  allihopa,,,,kram


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards