Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Louise samuelsson - 4 mars 2009 23:51

snart dags o sova igen...inte hänt så mkt spännande idag inte..allt som vanligt ...underbara pojkarna vart här idag...anders vart me mej hela dagen haha vart o fikat hos anna och mockat  o ridit haha ..han börjar bli duktig nu...peter vill hellre fika än rida ju..

fick inte motionerat idag inte...


Monika i fiket kom ut ir garderoben idag i fiket både jag o peter o fredrík o marcella höll på o svimma....puh tänker er för när n köper kokosbollar i fiket hahaha....puh..jag måste vara full om  jag ens ska kunna skriva om det men chockade e vi allihopa....åååååååå........

Av Louise samuelsson - 4 mars 2009 10:15

vakna nyss helt otroligt jag vart uppe tidigt varje dg ...vkana kl 7 imorse o liza läg på min hals så myysigt attjag bara tänkte att nääää lollo ligg kvar njuuut...jag o liza somna om...very nice...

Kanske har hittat en hane till liza nu...som får fina valpar...det är ju närmare till rävekärr än falkenberg...guud va spännande...

En av mina bloggvänner erbjöd sig sin chivava hane o han e jttefin...ska se om jag kan kopiera en bild på han hit...

Jag har inte hoppat av bantningen...jag e stenhård men jag äter inte bara pulver...jaghar inte fått väga mej än man får bara göra det var tredje vecka typ...jaja gott folk hästarna ropar på mej...

Av Louise samuelsson - 4 mars 2009 00:05

jag har verkligen idetorka o skriva..är såååå trött på skriva om hur det går efter som det inte är några förändringar ..samma samma varje dag.....da ut o da in....boring...det händer inte så mkt just på den biten,,,

idag har jag kört nicole o pille på hoppträning för johan lund...det gick jttebra men iiisssskalllt...ååå vad kallt...hanna for till peter diekt efter skolan...den goa lilla underbara pojk...evelina tränade idag me o det gick jttebra..både ganni o vegas kändes jttebra..vegas blir finare o finare...jttekul..roger fik vila för han fått lite droger när han skoddes..fast nu får an inte alls mkt ..

ibörjan var han bedrövli o sko..

imorn ska jag upp kl 7 o motionera,,,,härligt..

kollade på match idag  förresten..oh ibk vann med 7-5 ..det är ju så kuul..

träffa grymm-marie som fyller jämt på tisdag..jihaoooo..grattis grattis..

känns tråkigt att malin ska flytta!! hoppas vi kan hålla kontakten ändå..jag kommer o sakna henne jttemkt..

Av Louise samuelsson - 4 mars 2009 00:01

Blir man tjock av sprit?

De flesta som försöker hålla vikten tänker bara på vad de äter, inte på vad de dricker.

Men starköl, vin och sprit innehåller faktiskt en hel del kalorier.
 (Efter fett är alkohol det kaloritätaste vi har på våra matbord.)

Grundregeln är: Ju högre alkoholhalt, desto fler kalorier.

punsch 4cl           98 kcal      6.1 sockerbitar
whisky 4cl            89 kcal       5.6 sockerbitar
rött vin 15cl          108kcal      6.8 sockerbitar
vitt vin15cl            101kcal      6.3 sockerbitar
starköl 40cl         186kcal    11.6 sockerbitar

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards