Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Louise samuelsson - 16 mars 2009 22:43

Krogtips för kvinnor och en liten vink för män…

När man står där i baren och hänger med ett glas vin och det kommer fram
en sån där kladdig karljävel som inte vill ge sig, ska man bara säga:

-Du, jag tycker du ska flytta till Gävle!
-Varför det, frågar han säkert förvånat.
-För där behöver dom en bock som ingen tänder på!!

Av Louise samuelsson - 16 mars 2009 22:41

Jag kan inte fatta att jag gjort fel alla dessa år!!!!!

Av Louise samuelsson - 16 mars 2009 14:02

ååå vart tog det underbara vädret vägen,,,,?+ peter studiedag idag så jaghar fått grymm hjälp i stallet idag ..hehe goa pojk..

Borde städa hemma men har inte nån lust alls kan nån komma hit o städa!!!! please..

Maten går åt helvete idag.....inget alls..jagh ar mptionerat varje dag nästan o va faan jag har gått upp ett kilo...jag åt kanske tio godisar i helgen max...jag har motionerat varje dag verkligen varje dag....va faan e det för fel på mej jag är ju reeetard..här bantar jag som fan så går jag upp ett kilo...faan nu ger jag upp snart..jag äter gröt på morran o middag o sen påsar...jag hoppar såsen ...jävlar jag smaka på pomfritten igår det e nog ett kilo jag har löst problemet...

måste ut me hundarna en sväng sedan ska hanna hämtas på tandis o sen laga mat iväg på innebandy träningen o sen stallet o sen e jag död...psykiskt vrak...hatar o vara utan bil ..måste ha min bil..

Har fått låna underbara am rambäcks bil ...tack tack...ni räddat mej ,,,men den e så välstädad att jag ej ens kan fisa iden...jag e livrädd att jag skall smutsa ner den puh...men den e grymm billen gamle bettan ,,,,den e nog renast i tölö ialla fall..hehe jaja hörs ikväll...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards