Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Louise samuelsson - 27 mars 2009 12:05
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

aj

Av Louise samuelsson - 27 mars 2009 12:04
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 27 mars 2009 11:49

Hahhaa igår kväll fick jag en kommentar ifråg en bloggare vid namn egon...hmm han tyckte att jag borde vara mer ansttändig i min ålder och att min sista historia var ett slag under bältet.....hehhehehehe  jag anständig jaaaaaa never ...

Kollade på hans sida puh...där var inga glada kommentarer från folk...men men..

Det är så här jag är som jag är och kan du ni inte acceptera det så GÅÅÅÅÅ inte in på min blogg då!!! jag vet att jag inte är normal nån stans men what ever....talk to my as because my face is on vaccation.........så sa dom ´på tvn ialla fall..

Dom som känner mej vet att jag är en snäll människa med gott hjärta sen att det kommer en jäkla massa snusk ur min mun är bara tics...inte mkt rent kommer ur den munnen inte men thats me!!! 

Som sagt ni som inte tål eller kan se eller läsa om vad jag gör elller om vad som händer i mitt liv ...gå inte te denna sidan då!!! vill du läsa snusk, massa blaj blaj blaj..om hur en vanlig tråkig kärings dagar kan vara så välkommen...jag e som jag e och jag kan inte ändra på det...ibland e det mera deppigheter ibland mera snusk ibland bara massa om kidsen men det är mitt liv...respektera,..

Av Louise samuelsson - 27 mars 2009 11:38

Jaha gomorgon....här sitter jag igen..

vad händer idag...ska träna o sedan åker ju hanna<3 till jönköping på cup i helgen,,håller alla mina tummar..dick ska på ngt hårdrocksgrejs i scandinavium me magnus o lars....så kvar e bara jag o evelina<3..men hon kommer och vara död först jobbar hon på santa maria och sedan skall hon ta hannas fredags jobb ida..o sedan hästarna..hmm jajja så kvar e jag o alice ....liza e ju inte heller hemma...<3

och pojkarna.............:(

Måste te gbg och hälsa på karro<3  me..tiden bara flyr iväg....jessica o jag skulle gått på promenad i flea veckor numen tiden bara flyr iväg.,,,trist.

men som sagt det blir vad man gör det till...jag vart inne i en hemskt jobbig period  jag kommer ju in i sånna perioder...jag e en deppighetsperiodare typ....det är väl nån form av 40 års kris typ hehe..jag hatar o vara still,,,,ja just det ja  vuxen adhd hette det va???


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards