Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Louise samuelsson - 1 mars 2009 02:43

Eller natt kan man nog säga...klockan är kvart i 3...alla sover..full rulle idag ..hanna spelade match i ale o dom förlorade ..sedan snabbt hem o  så skulle pojkarna iväg o spela o vvann stort...jihaooo..

jag vart på långpromenad  idag underbart..

eve o anders har både bakat o lagat mat o gått vilse iskogen idag...dom har blivit helt underbara kompissar mer som syskon....

evelina sa att det känns som hon fått en bror...

undra hur det gått för susanne o magnus på freeport awards idag....hoppas jag fr rapport imorn..

Bantningen går fortfarande bra...märker på byxerna nu att dom örjar bli förstora haha..gött

Tänker på stackars grymm-marie som är jttesjuk ..hoppas hon blir bra snart ..må gott kram o god natt

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards