Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Louise samuelsson - 6 mars 2009 12:55

Tre kvinnor samlas, en singel, en förlovad och en gift , och bestämmer sig för att
pröva hur man tekniskt bäst förför en man.
De bestämmer att samma kväll ska dom ta på sig en svart body i läder, högklackat och
välmålade ögon och sen ta emot gubben när han kommer hem....
Dagen efter samlas dom för att berätta hur det gått..
Singeltjejen:
-så fort han öppna dörren å såg mig i läderbodyn kastade han ner mig på golvet
och vi älskade 4 gånger.
Den förlovade:
-kände mig lite pinsam i läderbodyn så jag tog en pälskappa över, när han kom hem öppnade
jag pälskappan så han kunde se vad jag hade under, han blev tokig av lycka och bar in mig i
sovrummet där vi älskade 2 gånger.
Den gifta:
-ja du (med besviken röst) jag tog oxå på mig läderbodyn o sminkade mig extra.När gubben
kom hem slängde han sig i soffan, tog fjärrkontrollen i handen och sa:
-hörru Batman, vad blir det för mat idag??

Av Louise samuelsson - 6 mars 2009 08:54

Kära vänner J

När din make/pojkvän
/partner   gör någonting som gör dig arg, starta då inget bråk .

Räkna till 10, behåll lugnet och efter att han har gått o lagt sig så sätt fast hans morgontofflor med superlim i golvet
.

Jag kan titta på denna om o om igen..
J


Av Louise samuelsson - 6 mars 2009 08:28



Det var en gång en man som inte var nöjd med sitt redskap.

Den var helt enkelt för lång. Den var hela 50 cm och han visste inte vad han skulle ta sig till så han gick till en häxa för att be om råd. Häxan tänkte länge innan hon sa:

-"När du går in i skogen kommer du att möta en groda. Fråga grodan om han vill gifta sig med dig. Om grodan svarar NEJ krymper ditt redskap med 10 cm, men om grodan svarar JA växer den med 10 cm. Det är alltså en chanstagning."

Mannen vägde för och emot, men kom till slut fram till att det var värt att ta chansen.

Han gick in i skogen, hittade grodan och frågade: - "Vill du gifta dig med mig?"

-"Nej", sa grodan. Mannen sprang hem, tog av sig byxan och mätte. Faktiskt hade den krympt!

Den var nu bara 40 cm. Mannen fick blodad tand och sprang ut i skogen igen och mötte grodan och frågade:

-"Vill du gifta dig med mig?"

-"Nej", sa grodan.

Mannen sprang hem igen och mätte.

Nu var den bara 30 cm.  

"20 cm", tänkte mannen, "20 cm hade varit  helt perfekt" och därför sprang han till skogs igen, mötte grodan och frågade:

-"Vill du gifta dig med mig?"

-"Men kära du", svarade grodan,  "Hör du dåligt, eller? Jag har sagt det förut och jag säger det igen:

NEJ, NEJ och åter NEJ.....!!!!!

Av Louise samuelsson - 6 mars 2009 08:06

Jihaoo...mår lite bättre nu..eller??? kanske som synne säger borde skriva av mej mer som finns i garderoben.....hmmmm orkar jag det menjag vet att mkt släppte innan....

Var lite ledsen igår hannas bsta kompis sårade henne jttemt ..tyvärr har hon ju aldrig accepterat att hanna har peter..kanju inte fatta det ...hon skrev så fruktansvärt elaka saker till hanna igår att det skar i mitt hjärta ..men men då är det inte nån riktig kompis...riktiga kompissar gör inte så..hoppas hanna glömmer detta och inte blir för lessen..

Att det kan göra så ont i själen när man vet att sina barn inte mår ok...man skulle kunna göra allt för dom men samtidigt är det så här livet är...allt har ju sin mening..

Av Louise samuelsson - 6 mars 2009 08:05

Dagens gåta

Du sitter bakom ratten i en bil och håller en konstant hastighet.
På din vänstra sida har du en avgrund.
På din högra sida har du en brandbil och den håller samma hastighet som du.
Framför dig springer en gris, som är större än din bil.
En helikopter förföljer dig i markhöjd bakom bilen.
Både helikoptern och grisen håller samma hastighet som du.

Hur ska du göra för att ta dig därifrån?

Svaret hittar du längre ner, men fundera själv en stund!

                              '

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *

                             *
                             *

                             *

                             *

                             *

                            *

                            *
                            *
                            *




- Kliv av karusellen och låt barnen åka!!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards