Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Louise samuelsson - 10 mars 2009 19:08

Underbart väder ute idag...vart ute nästan hela dagen..jag o zandra gick iväg o motionerade 2 varv i kba skogen underbart...kanske ska jag gå 3 varv imorn...sedan åkte vi iväg o åt thaimat underbart..sedan istallet grejat allt och pelle lilla kollade på min söndriga bil.....han tror inte det är så farligt...puh..tack gode gud han trodde bara att det var ngt rör inte pumpen...ngt positivt ialla fall....

maten gått bra idag grötfrukost mumma o sedan thaimat o ikväll antingen gröt eller pulver ...gröt med massa bär e ju gott,,,pulvret e jag så trött på..

varför åt jag mej te denna kropp...?? hur kan man vara så dum och inte stoppa itid...sedan har man ett helvete resten av livet...

undra hur fam larsson firar fru larsson idag...?? hoppas dom får en underbar dag...hon blev glad för halsbndet ialla fall...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards