Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Louise samuelsson - 14 mars 2009 22:59

Tack alla goa människor för era fina inlägg...mitt internet lagt av igen...blir tokig..dick skll fixa nytt i morn...är hos eva nu o lånar hennes data en stund....jag e sne kolla melodifestivalen o jäkla skitlåt som vann...vi skrek hemma som galningar....åååå deprest..nä nu skall jag te susanne o hämta ett spel så ska vi spela spel ...jihaooo god natt hoppas jag kan skriva mer imorn att mitt internet kommer igång...kram

Av Louise samuelsson - 14 mars 2009 10:56

Herre guud vilken dröm jag haft inatt...jag blev rånad..bla bla bla...

Evelina var på fest med sin klasskompis sandra som hon tycker jttemkt om...jaha vad händer idag?? ja mkt lugnt för barna e sjuka ska iväg o kolla en match ...sen ska vi äta go mat ikväll smördegsinbakad fläskfilen med gorgonzola...skulle ju vart hos linda idag men det går ju inte när hanna och peter har halsfluss..saknar linda o hennes familj ju....snyft...

jaja ikväll melodifestivalen och ett roligt spel..skulle ju haft gitarrkväll i helgen men alla är sjuka snyft andersonarna får ta me sig sina gitarrer kanske nästa vecka istället??? asssooooome...

kära fam rambäck har lånat ut sin bil till mej idag tack goa människor...min e på lagning o kostaar 5000 jag e deprest ju haha...jaja kram på er så länge...öhh bantningen pratar viom ikväll (fy faan)



Av Louise samuelsson - 14 mars 2009 00:43

Denna vackra bok fick jag av Anna...undra varför?? hehe....ska börja läsa den ikväll...kan det vara så att hon är lite orolig för sina egna fisar o vill att jag skall ställa en diagnos??? jag lovar att ge dig ett svar...promise..

tack snälla för boken!!!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards