Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Louise samuelsson - 26 mars 2009 23:20
JellyMuffin.com - The place for profile layouts, flash generators, glitter graphics, backgrounds and codes

Av Louise samuelsson - 26 mars 2009 22:06

Jisses vilken låång dag...var på filminspelning..i bergsjön ...puh rymdtorget..kändes inte tryggt där alls..

Vi hamna i en lägenhet och fick sitta där o vänta o vänta o vänta....

vi var bara 3 st statister i denna scenen...vetinte så mkt om filmen mer än att den skall gå på bio..

hela produtionen var jttegoa dom fråga oss hela tiden om vi ville ha fika o så...kunde äta hur mkt vi ville hela tiden...vi satt o vänta mellan 10 o halv 3...massa massa omtagningar..Sedan var det dags och vi skulle gå på ett ställe vid rymdtorget...peter gick fort haha han såg bestämd ut...inte mkt till scen vi var med i..men men 300 kr för gratis mat o massa fika och bara arbeta i en tim typ helt ok...

Fick inte träffa jonas...snyft..bara sebbe o kenny ..hmm vi kommer faktiskt från lidingö....

jaja no comments...men vi hade kul jag o peter fast den långa väntan..hehe. sedan for vi hem o åkte till stallt en snabbis´o träffa kärringarna igen mysigt...hanna träna så jag hade med mej peter till stallet...soft..stolle peter...sedan köptes det hem kina mat...thaien var stängd  men det var gott me kina jag åt inte så mkt...men gott var det.

just nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögona öppna borde sova..

Liza är inte hemma saknar heme redan....hon är hos anders..


Av Louise samuelsson - 26 mars 2009 17:26

goa malin har lämnat slpttervägen ...jag kommer o sakna henne jttemkt...känns konstigt att inte hon vinkar åt mig längre på mornarna....snyft...jag vill önska dom all lycka i deras hus....ska bli jttespännande att komma o titta snart....

lycka till och jag kommer o sakna er kram Lollo

Av Louise samuelsson - 26 mars 2009 01:42

Somna nog i soffan nyss puh..

vart o parade ´liza idag igen och det gick väldigt fort..dom satt fast i en kvart..peter såg chockartat på hehe...stackarn...

Hugo visste verkligen hur man skulle ta  en flicka....

Tack Synne för lånet av Hugo hoppas det blir ngt nu.....

Pojkarna vart här idag óch det vart jttemysigt ..hanna spelat match vann med 2-o och eve o anders var o red...ja o peter var o para liza...sedan käkade vi löfbiff mumms o paj..

Bantningen jaaaaa...nya tag måste intagas...måste verkligen det...jag äter inte mkt alls men det är åt helsicke fel. Imorn skall vi på inspelning i bergsjön hoppas hoppas vi får se jonas karlsson men det e nog inte nån risk,,,hehe men det skall bli spännande ialla falll....God natt alla ...


Av Louise samuelsson - 26 mars 2009 00:00

En man hade problem med erektionen så han gick till doktorn..òkej! sa doktorn,,,,.

-vänta tills din fru somnat , så stoppar du upp  ett par fingrar mellan hennes ben o gnider in hennes safter under din näsa. Det borde sätta fart på snoppen!!

När frun somnat gör mannen som doktorn sagt o ett par minuter senare har hanfått en rejäl erektion. Han väcker frun o säger ..

-Titta vad jag har!!!!! Frun svarar;;;;;

-va faaaan väcker du mej mitt i natten för att visa att du blöder näsblod?????

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards