Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Louise samuelsson - 28 mars 2009 22:09

Tack för ditt fina inlägg ...jag började gråta..ni är helt underbara...att jag kommit dina barn så nära skrämmer mej ibland det känns som om jag känt dem i hela mitt liv helt sjukt...du o p-j är också underbara...Både Peter och anders har verkligen tatt en stor plats i mitt hjärta...dom är galna och underbara,,,,,Det är en gåva att fått lära känna dem  (er) ..Tack för att ni finns!!!

Av Louise samuelsson - 28 mars 2009 21:16

Hanna är på innebandycup i jönköping...tyvärr förlora dom alla 3 matcherna hehe...menhon var nöjd ändå...fått flera sms av na att hon saknar peter så..och att hon saknar sin mamma naaaw..va söt hon är..det e så ovanligt att det bara är jag o dick o eve hemma en lördag...saknar alla jttemkt...helt sjukt..huset e så sjukt tomt utan pojkarna...peters galenheter han e helt crazy haha..bara så ni vet så tycker jag sjukt mkt om er...ni är fantastiska personer...

Imorn är det evelinas första tävling ska bli jtte kul.....håll tummarna..!!!

Av Louise samuelsson - 28 mars 2009 20:58

Telefonen ringde halv 7 i morse och det var jennifer som fråga om jag ville följa me henne på idol audition...självklart ville jag det...

hon hämtade mej kl 8 med kaffe o fika mumma.....rullade iväg i hennes limosin asssssooome..var på eriksberg vid kvart i nio....hjälp vilken köööö. my good...men vi hade jtte kul i kön ....träffade ett jttegott gäng från rävlanda ...hanna och hennes bror var störtsköna.....

vi stod i kön ute i ca 5 timmar kallt o jävlligt men alla vid gott mod..sen kom vi in äntligen värme...jennifer kom ganska snabbt iväg o gick vidare jipppii hon var verkligen jtteduktig...kände mej stolt jag valde låt te na haha ja o hanna gjorde det...så jennifer tacka mej haha...vi vänta o vänta o vänta halv åtta på kvällen var hon klar med alla fotograferingar o intervjuer..puh...och nästa omg är på onsdag..nervöst..vi ska vara där 8.30...jihaoooo..När vi stod i kön på utsidan så gick det förb några från sveriges radio..och jag ropade på dom att jennifer kan sjunga ....stackarn så dom kom fram te oss o intervjuade oss o jennifer var tvungen o sjunga hahahaha...kommer på radion på måndag p4..förlåt jennifer..kommer o lägga ut lite bilder idag eller imorn...det var nog 2000 sökande o 200 gick vidare tror jag så det e kanonbra....grattis jen du e kanonduktig....faan bitit av mej alla naglarna av nervositet...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards