Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Louise samuelsson - 9 mars 2009 23:26

tak för alla inlägg...ni e underbara...sitter o lyssnar på halleluja för 20 ggr på rad..

Är deppig just nu...vart med zandra hos polisen fick träffa cadiz...en häst jag sålt till dom...han betydde väldigt mkt men hans benhöll inte för hoppningen..så han blev polis häst...han vart i båstad i helgen lilla plutten...han kände igen mej när jag kom han började pussa mej direkt ngt som bara han o jag gjorde...han slutade till o me o äta för att pussa mej...tårarna rann nedför mina kinder...älskade cadiz...

Jag o zandra var på bio..i taket nånting...dn var sådär bra..ganska seg..

smsat barna några ggr o allt jag får veta är att dom har det underbart o superkul...

jag o zandra åt sallad tidigare me mumma garlic mumma...sedan passade jag på o sola...älskar det...


Av Louise samuelsson - 9 mars 2009 00:18

Dags o begesig till sängen...jag borde vara trött men icke men jag måste sova kl 08 skall jag vara i kba skogen sen direkt hem på morgongröt..

Guud vad segt det är med bantningen...jag måste få väga mej i veckan...e på väg o bli tokig...jag tror att jag äter på tok för lite då går man ju inte ner i vikt heller jag måste skärpa mej ...jag vill ju detta av hela mitt hjärta ju...jag e deprest..godis lockar mej inte alls tack o lov...

Undra hur barna har det?? hur ska jag klara 4 dagar? tänk om dom blir ovänner?? äh sluta nu lollo o oroa dej...allt blir bra!!!! men alla som känner mej vet att jag är en oro människa..jag kommer nog alltid att vara sån...oroar mej över småsaker hela tiden...jihaooo..

god natt alla goingar....

kram

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards