Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Louise samuelsson - 24 mars 2009 23:37

Nu har dom köpt hus!!!!! hur ska detta gå?? jag kommer o sakna ijäl mej efter dom?? jag e inte glad ju nu....jo för deras skull såklart ....men jaaaaag då?? åååååå hallelujah...nä lollo sätt igån husletar glöden igen...Grattis ni är verkligen värda detta här....love u kram

Av Louise samuelsson - 24 mars 2009 23:19

åkte till min bloggvän Synne med liza för att testa...hugo jttefin chivava...han var väldigt intresserad av liza och till slut satt dom äntligen fast...gick ganska fort hugo visste vad han skulle göra..vi fick ju byta hane för att han vi prova innan han ville bara köra mot lizas huvud...lite kinky one...så nu blev det hugo istället o det e jag jtteglad för hoppas bara det tatt sig...håll tummarna...skall dit imorn igen...

Av Louise samuelsson - 24 mars 2009 14:14

Jaha råkade av en slump se att liza löper...dags o fara te hanen...hoppas det inte e försent...

Ringde synne som har en jttefin chivava...så liza ska dit redan ikväll...spännande..jag har ju provat o para na 2 ggr men utan resultat..kanske kan hon inte bli gravid..snyft..så snälla håll tummarna ikväll,,,,tack synne fär at du tar emot oss med så kort varsel...jttesnällt..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards