Alla inlägg under januari 2009

Av Louise samuelsson - 30 januari 2009 18:11

Inte hungrig inte jobbigt....inte roligt  ...men jag ska klara det..kan jag tappa 30 till sommarn så är jag överlycklig det är värt det tråkiga livet i 90 dagar..var på kmässan en stund idag och när jag kom ut igen låg det en halväten cheesburgare på  min motorhuv..såg inte ens gott ut..hur katten hamna den där hehe..henrik har vart o provat hästarna idag och ha sa inte så mkt så jag vet inte så mkt..tycker att det känns jobbigt att inte kunna ha en bra kommunikation...ska jag gå vidare?? ska jag fortsätta?

Av Louise samuelsson - 30 januari 2009 09:04

dag 5..ingen god smak man har i munnen nu...men nu fortsätter vi positiva tankar...vaknade imorse och min första tanke var å fy ffan vad tråkigt allt är...neeej nu har jag förstört allt tänkte jag jag har lovat mej själv att bara tänka positivt ju!!!!jag satte mej upp i sängen och skrek jihaaaaaoooo..det hjälpte jag blev genast på bättre humör...men ioförsig är jag inte helt normal det har jag paper på hehe.

Av Louise samuelsson - 29 januari 2009 22:53

Skönt att dagarna går fort..vart på xtravaganza på veckomöte idag  det verkar bra..so far..var ute på promenad med jessica sen..skönt..min hjärna är helt tom just nu ..vart vaken sen halv 7 så jag är lite seg..ingen nap heller..mkt mer spännande än så händer inte i mitt liv just nu hehe..

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards