Alla inlägg under februari 2009

Av Louise samuelsson - 18 februari 2009 09:39

Jihaoooo...neej kolla vädret man blir deprest...trött på kyla....jaha vad händer idag...städa städa...handla klart till hannas kalas imorn..helt otroligt att hon fyller 15 år redan..tiden går fort..min lilla prinsessa som jämt skulle ha alla dessa prinsessklänningar..ska ut på en motionsrunda nu och sedan stallet o fodra o sen städa o handla jippppiii nån som kommr o hjälper mej??

Av Louise samuelsson - 17 februari 2009 22:29

Var o motionerade med annsi pansi...underbart gick 4 km....hög musik jihaooo..sedan tog vi en kaffe på fyren underbart....

bantningen går super bra...

och jag mår bra..

jobbigt med allt vatten bara ...

åååå på fredag skall jag fara me alla 4 barn till tyskland oh shoppa llite nice...skönt o bara komma iväg lite...lukta på lite öl typ...

kan ju titta på den fina utsikten oja ...

bara skönt o komma iväg lite..


Av Louise samuelsson - 17 februari 2009 14:39

Nu lagar jaj mat igen...solen skiner underbart ...vill bara ut..ska snart ut i motionsspåret igen...härligt..man får ån kick av att träna...älskar det

man mår så mkt bättre efter en träning...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards