Alla inlägg under februari 2009

Av Louise samuelsson - 23 februari 2009 00:38

åå jag tyker så mkt om dessa pojkar...som är helt underbara hjälpsamma, roliga, omtänksamma....kan inte med ord beskriva..grymm -marie har gjort ett bra jobb..hehe..

Av Louise samuelsson - 22 februari 2009 18:09

Blev trampad ordentligt i stallet nyss min fot gööör så ont...hujedamej..

ser ut som en klumpfot just nu..men men ..

har så många tankar i mitt huvud...vet inte var jag skall börja o skriva..

vad katten vill jag med mitt liv..??? till hösten skall jag äntligen få börja plugga...men sen då??? jihaoo ..jag kan ju inte ngt alls ..kan ju inte vara simfröken på heltid...men några extrajobb som det skall ag söka har ju ändå jobbat som det i nästan tio år och jag har ju gjort alla kurserna men om det räcker vete katten...en sak som e säker så kommer jag inte o visa mej i baddräkt förrän 30 kg försvunnit till...undra hur seriös karro är att han ett lag?? jag är sjukt seriös.....jag vill jag vill...jag vill ha kul nu.jag e sååå uttråkad...jag  måste verkligen göra saker hela tiden för att inte tänka på mat...jag är stolt över mej själv...att jag kan stå emot..

jag har ju börjat äta lite ..men det är svårt jag äter säkert på tok för lite,,,men jag läser o läser om va jag får o inte får...jag dricker pulver 2 ggr o 2 mål mat...pga att min mage balla ur totalt.,,,hade ont i magen nästan hela tiden...men men..jag ska klara det ändå..trött på vara en looser..

Av Louise samuelsson - 22 februari 2009 14:47

Män ville ge "älg" sjukhusvård
"Vi har en älg i bilen", berättade mannen stressat när han ringde till polisen på torsdagskvällen. Mannen sa också att någon var skadad och att de var på väg till Avesta lasarett.

Mannen talade på dålig svenska och visste inte riktigt var han var, men till slut lyckades poliserna lokalisera att mannen och hans kamrater fanns på riksväg 70 i närheten av Sala och en patrull skickades till platsen.

I bilen, av mindre en modell, satt de tre männen tillsammans med inte en älg, men väl ett skadat rådjur i baksätet. Trion förklarade att de hittat rådjuret efter vägen när de var på väg till Krylbo flygplats för att flyga till Mellanöstern. Rådjuret skulle man släppa av vid Avesta lasarett för att den skulle få vård.

Rådjuret var utom räddning och polismännen försökte övertala männen att lämna över djuret till dem så att det kunde avlivas. Den djurvänliga trion vägrade och ville fortsätta färden mot lasarettet för att rädda rådjuret.

Till slut lyckades polispatrullen övertyga männen om att djuret inte kunde räddas och männen fick sorgset fortsätta sin färd mot Krylbo, efter att först ha tröstat varandra vid vägkanten


Av Louise samuelsson - 22 februari 2009 14:31

Jihaaaoooo....äntligen kan jag få skriva igen ...vart ngt strul med mitt nät eller va det kan vart...allt är bara bra...helgen vart lugn o skön ...dick jobbat på scandinavium  ...igår åt vi  mat o kolla på melodifestivalen o sedan lite karoke o kortspel...men jag var ganska trött efter bilresan dagen innan...j till bantningen ...det går bra...är ganska trött på banta men men....ska väga mej ikväll hoppas bara jag ite är hemma för sent så at jag missar det idag...jajja skriver mer sen kram

Av Louise samuelsson - 21 februari 2009 07:51

Igår hann jag inte skriva ngt alls...jag eve o hanna o andrs  o peter åkte till tyskland och shoppa...det var jttemysigt..skönt o komma iväg me goa ungar.helt galna...kom hem 2 i natt och då var alla jttepigga så vi spela kort till 3 typ..gik jttebra med bantningen trots att vi var i väg hela dagen..skönt...vi hade fått låna en maffiabil..haha kändes verkligen som man var med i maffian i den bilen puh..


Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards