Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Vilken dag...

Av Louise samuelsson - 28 mars 2009 20:58

Telefonen ringde halv 7 i morse och det var jennifer som fråga om jag ville följa me henne på idol audition...självklart ville jag det...

hon hämtade mej kl 8 med kaffe o fika mumma.....rullade iväg i hennes limosin asssssooome..var på eriksberg vid kvart i nio....hjälp vilken köööö. my good...men vi hade jtte kul i kön ....träffade ett jttegott gäng från rävlanda ...hanna och hennes bror var störtsköna.....

vi stod i kön ute i ca 5 timmar kallt o jävlligt men alla vid gott mod..sen kom vi in äntligen värme...jennifer kom ganska snabbt iväg o gick vidare jipppii hon var verkligen jtteduktig...kände mej stolt jag valde låt te na haha ja o hanna gjorde det...så jennifer tacka mej haha...vi vänta o vänta o vänta halv åtta på kvällen var hon klar med alla fotograferingar o intervjuer..puh...och nästa omg är på onsdag..nervöst..vi ska vara där 8.30...jihaoooo..När vi stod i kön på utsidan så gick det förb några från sveriges radio..och jag ropade på dom att jennifer kan sjunga ....stackarn så dom kom fram te oss o intervjuade oss o jennifer var tvungen o sjunga hahahaha...kommer på radion på måndag p4..förlåt jennifer..kommer o lägga ut lite bilder idag eller imorn...det var nog 2000 sökande o 200 gick vidare tror jag så det e kanonbra....grattis jen du e kanonduktig....faan bitit av mej alla naglarna av nervositet...

 
 
Jess

Jess

28 mars 2009 21:31

Naw, att du inte drog en låt själv?! En ny Gunilla eller nåt...? ;o)Ser fram emot bilder från kön! :P //Kjam!

http://katharsixtynine.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:24

Min mamma ringde inte ens och gratulera mig... så mkt betyder jag..ska jag bry mej?? klart man gör fast jag vill inte..jag orkar inte bry  mej men en mamma e ju alltid en mamma..finns det nån som inte vill bli ä lskad av sin mamma tror inte det.. ...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:10

Jag har verkligen världens bästa svärmor och svärfar.. Dom ställer upp i alla väder..älskar dom av hela mitt hjärta...dom är som om dom vore min riktiga mamma o pappa ....mina har ju aldrig funnits där inte alls....så träffa jag dick och fick en ma...

Av Louise samuelsson - 7 februari 2010 00:00

Idag har jag ätit skit men vad samma man lever bara en gång...hehe innan toy så var jag och handla jag körde hanna till lindås jag fixa på krk..hm full rulle.. Så kom jag till toy och där möttes jag av mia och fick en underbar blomma med kaktussa...

Av Louise samuelsson - 6 februari 2010 23:50


Vad ska man säga ...våga knappt titta på heidi idag...såg inte bra ut alls...på kvällen åkte evelina och massera henne och borsta henne...hon kändes lite bättre kanske fanns det hopp..jaha vad gjorde jag mer... kom 2 tim sent till toy pga heidi,,,,me...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards