Alla inlägg under oktober 2008

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 11:02

Det medelålders äkta paret gör sej i ordning för att gå till sängs.
 
  Frun ställer sej naken fram för den stora sovrumsspegeln:
 
  - Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här.
 
  Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer,
 
  jag har feta ben och armarna är sladdriga.
 
  Hon vänder sej till sin man och säger:
 
  - Säg nåt positivt så jag mår bättre.
 
  Han tänker allvarligt en stund och så säger han:
 
  - Det är i alla fall inget fel på din syn... 

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 00:03

lysssssssssssssssssssssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnnnn
nnnnnnaaaaaaaaaa hahahahhahahahhahahaha




http://www.kuttle.com/filer/ljud/chinese_clock.mp3

Av Louise samuelsson - 21 oktober 2008 23:49

hahahahahha du e dej då lik....

Av Louise samuelsson - 21 oktober 2008 22:51

En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna
under en förlossning till barnets far.

Ett äkta par tog chansen att prova maskinen. Då födseln satte
igång, blev maskinen inställd på att föra över 25 % av smärtorna
till fadern,

Men mannen märkte ingenting överhuvudtaget. Läkaren tyckte att
det verkade märkligt och höjde inställningen till 50 %. Mannen
märkte fortfarande ingenting, men kvinnan mådde märkbart bättre.
Efter som det gick så bra, överförde man 100 % av smärtorna till mannen.

Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst
smärtor och ett välskapt barn föddes. Då mannen kom hem från BB, fann han
brevbäraren liggandes död vid ytterdörren.

Av Louise samuelsson - 21 oktober 2008 22:35

Vägde nästan 200 gr...vill ha namntips till dem me....ååå att man bara inte smälter...känner mej som en stolt mormor hehe. ..

Av Louise samuelsson - 21 oktober 2008 22:30

Valparna är såå söta..idag första vägningen..flickan vägde 150 gr...nån som har ett bra namn till henne?? ursuula, hulda, vera, vill ha bra tips ....

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards