Alla inlägg under oktober 2008

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 23:46

Jo det hade nog ta mej faan vart bättre..ingen stollig pervers 40 årig kärring som springer runt o fjantar sig..

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 23:42

Ju mer jag tänker visst faan e jag deprest...eller vad det heter..allt jag gör blir fel fel fel...ska jag säga cykel blir det bara snusk..ska jag säga ngt trevlgt blir det bara snusk..ska jag säga ngt snällt o vänligt visst faan blir det snusk då me..den här jäkla förbannelsen jag har..häv den så jag blir normal!!!!!!!!!!!!!!!

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 23:32

Idag har det vart som vanligt igen men tyvärr dock ej me maten vet ej vad jag skall ta mej till . så fort ngt går emot mej så äter jag ..fasiken va tråkigt liv jag har. det händer inte ngt jag vill ut o resa ut på äventyr ..inte bara hemma o i stallet.. 40 år o det går utför..trodde att allt skulle bli bättre när märra åkte men icke det kommer nya saker hela tiden. Guud vad jag vill bli frisk o kunna få ett jobb omskola mej..hade vart kul o jobba med ungdomar..eller penismätare kanske...åå va trist allt är ..2 kaxiga tonåringar i hemmet o en tråki gubbe..valparna är otrolgt söta..vilken väg skall jag ta för o komma tillbaka..? är så less på allt,,,åå tänk o ha ett jobb på femplussett det hade passat perfekt för mej ...jag är inte deprimerad bara jäkligt uttråkad o less..

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 22:18

Förvarsadvokaten:
-Kan ni vänligen tala om hur gammal ni är.

Den lilla damen:
-Jag är 86 år gammal.

Förvarsadvokaten:
-Berätta nu, med egna ord, vad som hände kvällen den 1 april.

Den lilla damen:
-Ja, jag satt ju där på verandan när den unge man som bor granne kom och satte sigbredvid mig.

Förvarsadvokaten:
-Kände ni mannen?

Den lilla damen:
-Nja, lite grann, han bor ju som sagt var granne och är mycket trevlig.

Förvarsadvokaten:
-Vad hände efter han satt sig ner?

Den lilla damen:
-Han berättade att han tyckte om äldre kvinnor och att jag var väldigt sexig.

Försvarsadvokaten:
-Och vad hände sedan?

Den lilla damen:
-Han började att smeka mig på låren.

Förvarsadvokaten:
-Hindrade ni honom?

Den lilla damen:
-Nej det gjorde jag inte.

Förvarsadvokaten:
-Varför inte?

Den lilla damen:
Det kändes så skönt. Ingen har gjort så med mig sedan min Albert dog för 30 år sedan.

Förvarsadvokaten:
-Och sedan?

Den lilla damen:
-Han började smeka mina bröst.

Förvarsadvokaten:
-Hindrade ni honom?

Den lilla damen:
-Nej det gjorde jag inte.

Förvarsadvokaten:
-Varför inte?

Den lilla damen:
-Hans smekningar gjorde mig alldeles varm i hela kroppen, jag har inte mått så bra på åratal.

Förvarsadvokaten:
-Vad hände sedan?

Den lilla damen:
-Jag kände mig så upphetsad att jag bara la mig ner och sa: 'Ta mig unge man, ta mig!'

Förvarsadvokaten:
-Nå, tog han er?

Den lilla damen:
-I helvete heller! ....

Han skrek bara: 'April, April!!'
De var då jag sköt den djäveln !

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 15:10

oskar,ada,hugo bra tips...såg dina valpar me dom är ju jttefina...tack för tipsen!!!

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 14:35

Bra namn förslag...sture sven o selma mkt bra ..

Av Louise samuelsson - 22 oktober 2008 11:03

Per och Erik var tvillingar.
Per ägde en gammal skabbig eka.

Det råkade sig så att Pers båt sjönk samma dag som Eriks fru dog.

Några dagar senare mötte en snäll gammal dam Per, men misstog honom för Erik.
Hon sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt."


Per trodde att damen menade hans båt och svarade:

"Nja, det var väl inte så farligt. Faktum är att jag är ganska glad att slippa henne.
Hon var genomrutten från första början. Underdelen var alldeles
sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk. Hon läckte hela
tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt hål framtill.
Varje gång jag använde henne blev hålet större och hon läckte mer
och mer. Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var att jag
Hyrde ut henne till fyra killar som ville ha lite kul. Jag varnade
dem att hon var i rätt dåligt skick men de ville ha henne ändå.
Idioterna försökte komma in i henne på samma gång så hon sprack mitt itu.

Men det är inte hela världen, det är väl bara att kolla
annonserna för att hitta en ny."

Damen svimmade!

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards