Alla inlägg under oktober 2008

Av Louise samuelsson - 23 oktober 2008 23:31

Karro är en flummig go tjej som är crazy...ful i mun som få...värre än mej..stackars bägge susannarna i stallet höll på o trilla av pin med dina snuskiga frågor,,jag till ock m rodna...då ska det mkt till...Tack för ditt stöd idag när jag var knäckt,,,Tycker jttemkt om dej...

Av Louise samuelsson - 23 oktober 2008 23:08

Nu fattar vi varför anette e alltid sen te stallet!!!!

Av Louise samuelsson - 23 oktober 2008 22:40

Det var tre gamla tanter som stod inför st. Per och Pärleporten.
- Kom in, mina damer, sa han och ledde dem vidare in i himmelriket. Men vad ni än gör, trampa inte på de gula gummiankorna som ligger här och guppar på golvet!
- Vad händer då? frågade en av tanterna nyfiket.
- Det får ni se... svarade Per hemlighetsfullt.
De började gå genom porten, men en av tanterna råkade trampa på en gummianka och vid hennes sida uppenbarade sig en rysligt ful och äcklig grabb.
- Med mig ska du tillbringa en evighet! sa grabben och drog iväg med den skrikande tantan.
De båda andra fortsatte, men efter bara några meter råkade en av de trampa på en gummianka. Vid hennes sida uppenbarades en, om möjligt, ännu vidrigare grabb, som slängde tantan över axeln och sprang iväg.
Den sista av de tre tanterna klarade sig hela vägen fram dit havet av gummiankor tog slut. Vid hennes sida uppenbarade sig en grymt snygg yngling.
- ÅH! utbrast tanten lyckligt! Vad har jag gjort för att förtjäna det här?!
- Ingen aning, sa killen något förvirrad, men jag trampade på en gummianka...

Av Louise samuelsson - 23 oktober 2008 22:20

 
En lantbrukare kom in i den kemiska tekniska affären i Piteå
för att köpa råttgift.Han brukade använda Cobrax, men han hade glömt namnet.
På hyllan fick han syn på ett paket Tampax, javisst så hette det ju.Eftersom
det var fråga om många och stora råttor bad han expediten om fyra paket av den
grövsta sorten. Medan han stoppade ned paketen i sin väska kom en ung dam och
bad att få ett paket Tampax av de små.Lantbrukaren kände samhörighet med
damen som tydligen hade samma ärende som han själv och sa:
-Jaså, det är till att ha en liten mus?
 

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards