Alla inlägg under oktober 2008

Av Louise samuelsson - 25 oktober 2008 23:36

Gamalt foto på cafe hoppet Monika när hon gick i nian.....förstår att de uppfann kondomerna det året!!

Av Louise samuelsson - 25 oktober 2008 23:30

Pekka gick till doktorn för han hade varit lite nere och trött på sista tiden. Han förklarade sin situation för doktorn som bad honom att beskriva en typisk dag.
-Jag vaknar sex å så sätter jag på säringen, äter frukost sätter på säringen sen går jag och jobbar.
Kommer hem till lunch sätter på säringen äter lite sätter på säringen, jobbar igen.
Slutar jobbet vid halv fem åker hem och sätter på säringen äter middag, sätter på säringen tittar på tv, går och lägger mig sätter på säringen tre gånger.
Doktorn smålog och undrade
-Har du ingen aning om vad det kan bero på?
-Jo har nog funderat en del, tror doktorn att det kan bero på allt småronkande på joppet ?

Av Louise samuelsson - 25 oktober 2008 23:27

En gammal kvinna larmade ambulans för att hennes man hade fått en hjärtinfarkt. När personal kom till platsen hittade de mannen död i sängen, och hustrun förklarade:
- Det gick bra så länge vi gjorde det i takt med kyrkklockorna, men så kom den där förbannade glassbilen!

Av Louise samuelsson - 25 oktober 2008 23:11

Jag fattar inte vad Emmy gör hela dagarna i atallet???? Men vi vet!!!här e beviset!!!SOVER

Av Louise samuelsson - 25 oktober 2008 23:01

Emmy kämpar med fredriks häst som han glömt av att han har...jaja no comments för varje dag vi tar han om  han sjunker han 750 kr..

Av Louise samuelsson - 25 oktober 2008 22:57

Kolla in magen på valpen brunberg...e han inte ljuvlig hehe störst mage av dem allihopa..snacka om att vara mätt o nöjd hehehe...pelle!!!han skulle passa bra ihop me dej ...

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards