Alla inlägg under oktober 2008

Av Louise samuelsson - 30 oktober 2008 11:38

Av Louise samuelsson - 30 oktober 2008 11:35

Instruktioner :
Packa ner din man i en stor kartong. Glöm inte att
göra lufthål och skicka honom till personen överst på listan.

Snart så kommer ditt namn att vara överst på listan och då kommer du
att få 823 542 män.

Statistiskt så kommer det att finnas:
0,5 - 1 Mr World
2,5 - 3 Toppmodeller
463 Idrottsstjärnor
3 234 Sjövilda män
20 198 Män som gör allt Du begär
40 197 Män som står sig hela natten

Totalt så kommer du att erhålla 64 294 män som är mycket påhittigare,
läckrare och mer potenta än skrothögen som du redan har. Och bäst av
allt så kommer garanterat ditt originalpaket inte tillbaka till dig.

VARNING

Bryt inte detta kedjebrev. En kvinna som gjorde det fick tillbaka sin man
i samma gamla morgonrock men mycket elakare än förut efter att ha suttit i
en papplåda i 3 veckor. Dessutom så blev hon tvungen att skicka sin
nya Toppmodell, som precis hade flyttat in, till sin vän. Du
måste tro på detta Email. Det är ett utomordentligt bra sätt att förbättra
livet utan tråkiga fotbollsmatcher, jobbiga middagar och långa
diskussioner om städning. Medan jag sänder detta Email så har kvinnan
som är nummer 6 på listan redan erhållit 837 män och hon har 452 oöppnade
paket i hallen.

Av Louise samuelsson - 30 oktober 2008 11:29

Visste du att...

Om du skriker I 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat
tillräcklig energi för att värma en kopp kaffe?
(Är knappast värt det...)

Om du fjärtar oavbrutet I 6 år och 9 månader kommer du att producera
tillräckligt med gas till en atombomb?
(Nu börjar det likna något!)

Hjärtat producerar så pass stort tryck när det pumpar blod runt I
kroppen att det kan spruta 914,40 cm ?
(Oh My God!)

En gris orgasm varar I 30 minuter?
(I mitt nästa liv vill jag vara en gris!!)


En kackerlacka kan leva I 9 dagar utan huvud innan den dör?
(Ohyggligt!)


(Jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen...)

Om du bankar ditt huvud in I väggen gör du av med 150 kalorier I
timman?
(Prova inte detta där hemma. Men kanske på arbetet...)


Hannen hos vandrande pinnar kan inte para sig när dennes huvud är
fast vid kroppen. Honan tar initiativet till sex genom att slita
loss hannens huvud?
('Älskling, jag är hemma! Vad f...?!')

En loppa kan hoppa 350 gånger så långt som sin kroppslängd? Det
motsvarar att en människa hoppar längden av en fotbollsplan.
(30 minuter...Lyckliga gris.. Kan du föreställa dig detta??)

Havskatten har över 27000 smaklökar!
(Vad kan vara så välsmakande på botten av havet?)

Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen?
(Jag vill fortfarande va en gris I mitt nästa liv - kvalitet framför
kvantitet!)

Fjärilar smakar med fötterna?
(Någonting jag alltid har önskat att veta!)


Den starkaste muskel I kroppen är tungan?
(Hmmmmmm....)


Högerhänta människor lever I genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta?
(!)

Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa?
(OK, det är nog bra.....)


En katts urin lyser under svart ljus?
(Svart ljus.... ?)


En struts öga är större än dennes hjärna?
(Jag känner människor med samma problem...)

Sjöstjärnor har ingen hjärna!
(Sådana människor känner jag också!)

Isbjörnar är vänsterhänta?
(Om dom byter, kommer de att leva längre!)

Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens
skull?
(Men grisen då?)

Nu när du har flinat minst en gång, är det din tur att sprida
dumheterna och skicka dem till någon du tycker skulle kunna behöva
ett flin...
(Kanske till och med ett gott skratt....) Ha en jättebra dag!!! 


 

Av Louise samuelsson - 30 oktober 2008 00:19

Frun ville ta med sig en skunk ifrån canada..men mannen var skeptisk .

-Du får aldrig in den i landet.

- Jo jag gömmer den i trosorna..

-Men stanken då??

- Tja , dör den så dör den....

Av Louise samuelsson - 30 oktober 2008 00:05

Av Louise samuelsson - 29 oktober 2008 23:36
object width="425" height="350">Kossan.se

Av Louise samuelsson - 29 oktober 2008 22:42

kollar annonser o guud va alla e  dyra med mina pengar får jag knappt en fjording ju...kollar bara rubrikerna på annonserna och redan där blir jag misstänksam ju...tex..

"Tävlingshäst" -betyder antagligen att det är ngt fel på den eller att man inte har råd o köpa den...

"Juniorhäst" - Ponny som inte får starta ponnyklasserna pga att den är 2 cm för stor...

"Lugn och snäll"- betyder lat o ovillig!

"Riden av tonåring"- Troligen bortskämd och ouppfostrad..

"Trevlig terränghäst" - Betyder att den e inte bra p ngt...

"Färdig för Lätt a" - Betyder att häste i bästa fall hoppar lätt b..

"Färdig för medesvår hoppning.." Troligtvis har hästen hoppat ett enstaka hinder på 130 i paddocken - 1 gång!!!

"Säljes pga studier" - Betyder att hästen har börjat o vägra!!

"Färdig för medelsvår dressyr" - Betyder att hästen kan byta galopp med frambenen..

"3-åring färdig för lätt b dressyr o hoppning"- betyder överben och gallor på alla 4 benen..

"Säljes till rutinerad ryttare"- betyder att säljaren inte klarar av hästen..

"Lämplig för dressyr" - Betyder antagligen att den e olämplig för hoppning typ dåliga ben eller ett fantastipris- för dressyrmänniskor är inte kloka, de kan betala vad som helst för en snygg häst med ok gångarter..

hm många konstiga tankar när jag läser annonser!!!verd

Presentation

Omröstning

Kommer jag o bli normal nån gång???eller koommer jag alltid o vara kokkosava??
 Ja man kan ju hoppas
 tyvär det är kört för dej
 vete katten
 Neej va kokkosava för då känner jag mej likasinad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards